Kundservice


Vill du veta mer om våra produkter eller tjänster? Har du frågor kring en
beställning? Vårt mål är att ge dig de bästa produkterna tillsammans med
fläckfri service. Kontakta gärna oss!

Företaget


010-222 88 99
info@diggi.nu

Kundservice
kundservice@diggi.nu

Om ni har beställt en nummerflytt från er nuvarande operatör till oss på Diggi Connect

blir ni meddelade via sms. I meddelandet framgår det vilken tid och datum flytten kommer att ske. Ni får en andra påminnelse två dagar innan flytten fullbordas.

Obs! Var bara redo med det nya simkortet så du inte står där utan ett nummer när bytet sker.

Du har inget att oroa dig för. Kontakta bara vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare.

Detta är vad vi kallar för fakturaintervall. Det sker när ett abonnemang har tecknats under månaden och klumpas ihop med nästa månadsbetalning. Men oroa inte, din månadskostnad är densamma.

Exempelvis:  Den 15 mars har du tecknat ditt nya mobilabonnemang. I slutet av april får du din första faktura. I den ingår det kostnader för hela perioden 15 mars till och med 1 Maj.

Självklart! Kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi integrera ditt abonnemang med er växel.

Problem med att hitta svaret du söker?
Tveka inte att kontakta vår kundtjänst!

kundservice@diggi.nu

© Copyright 2021 diggi.nu - All Rights Reserved.